Catch up#2

Jaja, dags för ny catch up? Fortfarande fattar jag inte varför jag skriver (ganska?!) ofta ändå. Det är ingen som läser. Jag har kommit hem från Hultsfred där det hände väldigt massa saker. Allt från tält-rasande till spyor till köer till lerigt snor till... allt. Det är så det ska vara och jag gillar det mycket. Hoppas som sagt att alla hade roligt med mig där och att det kommer hända fler gånger!

Inte mycket har hänt sedan jag kom hem, jag var hos Emil och slötittade på Arn som ingen gillade mer än Jakob? Haha, jag har även lekt lite med Erre som kom hit igår. Nu ska jag antingen ta tag i mitt liv och gå ut och sola och läsa en bok, eller så kommer jag sitta här hela dagen. Vad kommer ske?!

Vi får se. Vi får se vad som sker till helgen, ska bli spännande! Ha det så bra allesammans och ett tips är att ni borde "youtubea": Rage Against The Machine Hultsfred 2008. Då ska ni få se på grajjor. PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0