366

Dagen har varit väldigt givande. Kollat och tagit hand om många viktiga saker osvosv. Jag är totalt matt i hela kroppen. Som det kan gå. Ändå ska jag träna närsom. Credz till Jonte som kirrat coolaste tröjan på länge. Jag sade till Anton att något var bloggmaterial idag. Tror det handlade om Maxxxxxan. Jag överlåter detta till honom, annars kanske jag tar det själv.

Ett år och en dag går väldigt snabbt. För alla som inte fattar och vet så är det min kära Erica och mig. Trots att internet inte är stället att publicera kärlek så är det idag ett måste. En bild dagen i ära. Från Göterborg för den delen med.





Är jag ny bloggkung? Jag tror det... 
Ses efter träningen!

Kommentarer
Postat av: ERRE

finbrabästdag.

2008-10-15 @ 18:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0