FOTVÄRK _HEHEHEHEHE_

Ja, men härligt med sjukt mycket arbete på praktiken. Märks att mina fötter inte är vana vid det. Har inte blivit något bloggande eller några träffar via intranätet eftersom mina senaste dagar har sett ut så här:

Vakna. Äta. Träna. Jobba. Äta. Jobba. Äta. Träna. Förbereda träning. Sova.

Slitsamt men vafan. Kämpa på. Jag är lika ledsen som Anton för att klassen splittras. Vi kommer dock ha samtalsämne tills vi tar studenten senare. Vill bara påpeka att Rasmus Persson och Oskar Pettersson har världens bästa praktik. Bilder kommer på sovande Rasmus när jag orkat lägga in dom.

Nej, bums i säng till The Dice Man! Och nu när du läst detta inlägg asar du din röv till datorn eller till byn där du hyr film och skaffar fram Requiem for a dream. Sett den tre gånger på en vecka.

GODNATT MINA ÄLSKADE LÄSARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0