Marknadsföring A 100 poäng

Japp, efter ytterliggare en datorfri helg. Eller åtminstone bloggfri så är det dags igen. Igår hann jag inte skriva för att jag tränade och sen for hem till världens bästa människa och idag är det världens bästa dag. Som sen kommer slås på lördag så många världsbästa dagar nuförtiden. Vi gillar´t.

Den som väntar länge väntar på något gott. Blev det rätt nu? I alla fall så är det så när det gäller mina piccs. Kommer snart i klassbloggen så alla kan få se så coola_p12 vi är. Emil har blivit nya myttttarn ser jag och blondinbella tar paus. Nu är det dags för mig? Anton som sprider sin blog överallt kanske kan lära mig lite marknadsföringstips. Det är ju det ända han pratar om. Han vill verkligen bli nästa kensa etc. Heter hon så?

Ska ner och träna, redan matt efter gymmet. Har ingen energi kvar nuförtiden, inte till något egentligen. Laddar till lördag.

Shabba Shenna Haj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. skriv bloggen överallt, överallt, verkligen överallt. Hitta din nisch!

2. Jag vill inte bli som kenza, jag vill bli nästa tjuvlyssnat!

3.hon heter kenza inte kensa.

2008-10-14 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0