Same shit aight?

Orkar inte lägga in gangstah piccs idag. Titta till vår klassblogg. Riktigt roligt. http://antibruz.blogg.se/ Lägger inte in länk för då blir det vitt. Ska sova som fan nu. Ska avsluta med en sak jag lärt mig idag i skolan:

Om jag går och köper en ny t-shirt i affären spelar det ingen roll om jag väljer en "Ed-Hardy" för 700 kr eller en "Basic-Tee" på Bo Ohlsson för 49,90 kr. Det är av exakt samma kavlitet och de har producerats i exakt samma fabrik med exakt samma sorts material, till och med kan även den billiga eller en så kallad "kopia" vara av bättre kvalitet än en för 700 kr. Lev längre, liv rikare, slösa inte pengar på kvalitet. Det är samma sak ändå!

Kommentarer
Postat av: emma

helt rätt tobbe, ska vi verkligen fortsätta denna diskution eller?

2008-10-08 @ 18:19:54
URL: http://ambruze.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogga mer

2008-10-09 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0