Superhero of the computer rage

Okejokej tredje inlägget idag. Var är jag på väg?

Sitter på mitt rum. Varmt. Allt är datorns skull. Äter ägg. Har precis tränat. Protein. Viktigt. Ska snart ringa min käraste. Mysigt. Har en sådan är-inte-trött-och-kommer-inte-bli-förräns-väldigt-sen-fast-det-kommer-vara-jobbigt-i-morgon känsla i kroppen. Inte mysigt. Ska läsa The Diceman. Årets boktips.

Jag ska nog bli målvakt på innebandyn, sjukt roligt och så himla dålig är jag inte. Eller hur? Räddar rätt så mycket.

Nej, ingen tid att sitta här, dags att knäcka Sofias blogg och rita lite kanske. Ses imorgon!? Vem vet vad som händer?!


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kommer aldrig att lyckas haha

2008-10-15 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0