Gimme

Eftersom några har läst min blogg ska ni få få ett inlägg till. Observera att jag inte skrivit dubbelt i förra meningen. Allting har blivit mycket nu, skolan har redan kommit igång på riktigt och det känns som sommarlovet aldrig existerade. Hemskt! Har varit på träningen innan idag och jag blir lika frustrerad varje gång, varför behövs inte tas upp här. Filip och Fredrik pratar på TV:n där bak. Är det dära nya programmet som skulle gå?

Jag kommer nog ta min brors rum sen och göra om det för övrigt. Och för alla er som inte visste så har han försvunnit hemmifrån nu. Det är ganska hemskt om jag ska vara ärlig. Som tur är så finns alla vänner för mig och det är skönt.

Suktar efter mer At the Gates konserter. Aldrig mer -> Ledsen gubbe.

Jag måste ta tag i att tatuera mig. Vill även skriva vad som hände i helgen men orkar inte. Nu vettja inte om det blir film eller något annat onödigt skräp för att fördröja tiden tills man blir trött. Fortsätt läs, fortsätt sprid ordet, då får ni mer!

Bjuder på det bästa som finns:
 

Kommentarer
Postat av: Emme2

We will reap as we have sown!

2008-09-10 @ 14:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0