The Treason Wall

Okejokej, inte många har läst därför dröjde det till en tråkig jävla onsdagkväll där jag är lite småirriterad för diverse saker för att jag skulle få tummen ur röven och skriva ett simpelt inlägg. Jag blev alltså inte först i klassen att tatuera mig. Men jag är inte förvånad eftersom jag känner mig själv och alla som känner mig håller nog med. För övrigt; fint Imma! Jag får snart min nya iPod och det gör mig glad åtminstone. Gårdagen spenderades ute i friska luften och i soffan med Entourage, ja visst är det sant. Senaste dagarna innehåller som vanligt film, träning, musik och gitarr på riktigt nu! Säger jag som vanligt. Jasså Soffi hade blogg, någon som vill länka? Imorgon vankas det slingan och fantastisk högläsning med Eva-Karin, kan inte vänta. GE MIG!

Bästa låten just nu är "Förräderi-väggen" som ny får här: (Skruva upp till max)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0